fbpx
Regulamin
Moderna CliniqueEdyta Rafałowicz
Ul. Głębocka 9 lok. U1, 03-287 Warszawa

 

Niniejszy Regulamin stosownie do art. 384 Kodeksu cywilnego – określa ogólne warunki umowy, na podstawie której Klient otrzymuję usługę w postaci zabiegu bądź dokonuje zakupu towaru, prawa i obowiązki Stron takiej transakcji, w tym obowiązki w zakresie ochrony danych osobowych, a także zasady odpowiedzialności Stron. Regulamin dostępny jest w placówce Moderna Clinique przy ul. Głębockiej 9 lok. U1.

Definicje:

Cennik usług – aktualny cennik usług i towarów znajdujący się w ofercie Moderna Clinique, wyrażony w złotych polskich, kwoty podane w cenniku są kwotami brutto.

Klient – osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna lub jednostka organizacyjna posiadająca zdolność prawną, korzystająca z usług będących w ofercie Moderna Clinique.

Umowa – umowa zawierana jest pomiędzy Klientem a Moderna Clinique. Podjęcie decyzji o skorzystaniu z usług Moderna Clinique, dokonanie przedpłaty i rezerwacja terminu oznaczają zawarcie umowy cywilnoprawnej o świadczenie usług i są równoznaczne z zaakceptowaniem niniejszego Regulaminu.

Zabieg – w rozumieniu niniejszego Regulaminu pojęcie „zabieg” oznacza zabieg medycyny estetycznej, zabieg kosmetyczny, przy użyciu specjalistycznego sprzętu.

 

I. Zasady ogólne

  1. Korzystanie z usług Moderna Clinique możliwe jest po zakwalifikowaniu Klienta do zabiegu przez fachowy personel Kliniki, wypełnieniu stosownych formularzy, w tym m.in. Karty Klienta, Oświadczenia Klienta o stanie zdrowia, Zgody na zabieg, dokonaniu płatności za usługi.
  2. Zawierając umowę z Moderna Clinique, Klient jednocześnie oświadcza, iż zapoznał się z niniejszym regulaminem i nie zgłasza do niego żadnych zastrzeżeń.

II. Podstawowe zasady wykonywania zabiegów

  1. Zgodę na zabieg może wyrazić Klient pełnoletni posiadający pełną zdolność do czynności prawnych.
  2. Zgodę na zabieg może wyrazić również Klient małoletni, który ukończył 16 lat, u którego usługa ma być wykonana, jednakże, zgodę na wykonanie zabiegu małoletniego musi wyrazić również jego przedstawiciel ustawowy.
  3. Zgoda na wykonanie zabiegu u Klienta, który nie ukończył 16 lat, może być wyrażona jedynie w formie pisemnej przez przedstawiciela ustawowego Klienta, na odpowiednim formularzu Moderna Clinique.
  4. Moderna Clinique zastrzega sobie prawo do nie wykonania usług Klientowi, którego stan wskazuje na spożycie alkoholu lub użycie innych środków odurzających.
  5. Zabiegi wykonywane są wyłącznie w godzinach pracy Moderna Clinique.
  6. Moderna Clinique zastrzega sobie prawo do zmiany czasu pracy Kliniki. Zmiana może oznaczać czasowe zamknięcie placówki, a także skrócenie lub wydłużenie godzin jej funkcjonowania.
  7. Zabiegi wykonywane są według cennika ustalonego przez Moderna Clinique, obowiązującego w dniu wykonania usługi, o ile postanowienia innych regulaminów nie stanowią inaczej.
  8. Wszelkie ceny są cenami brutto i są wyrażone w złotych polskich.
  9. Podane ceny zabiegów z zakresu medycyny estetycznej , są cenami orientacyjnymi, których dopracowanie następuje podczas kwalifikacji Klienta do zabiegu.
  10. Zakupione zabiegi lub pakiety zabiegów nie podlegają zwrotowi, z zastrzeżeniem §8 pkt 1.
  11. Zakupione zabiegi lub pakiety zabiegów należy wykorzystać w terminie nie przekraczającym 3 (trzech) miesięcy od dnia dokonania zakupu.
  12. Po terminie określonym w pkt. 10 powyżej, zakupione zabiegi lub pakiety zabiegów tracą ważność i nie będą mogły być wykorzystane po upływie tego terminu.
  13. Termin wskazany w pkt. 10 powyżej jest jednocześnie datą wygaśnięcia umowy zawartej między Klientem a Moderna Clinique.
  14. Udzielone Klientowi rabaty, zniżki, promocje i vouchery nie sumują się.

III. Zapis i przeprowadzanie zabiegów

  1. W celu dokonania rezerwacji terminu na wybrany zabieg lub konsultacje należy zgłosić się osobiście do Kliniki lub skontaktować się telefonicznie z placówką.
  2. Zabiegi z zakresu medycyny estetycznej wykonywane są wyłącznie po uprzedniej rezerwacji dokonanej przez Klienta.
  3. Klient, który dokonał rezerwacji terminu na konsultację lub pierwszy/pojedynczy zabieg zobowiązany jest przybyć do placówki Moderna Clinique, w której ma być wykonana usługa, nie później niż 10 minut przed uzgodnioną godziną, w celu dokonania wszelkich formalności.
  4. Pacjent, który dokonał rezerwacji na kolejny zabieg z serii/pakietu zobowiązany jest przybyć do placówki, gdzie ma być wykonana usługa, nie później niż 5 (pięć) minut przed uzgodnioną godziną, w celu odpowiedniego przygotowania się do planowanego zabiegu.
  5. W przypadku spóźnienia się Klienta na umówiony termin, czas spóźnienia odlicza się od czasu przewidzianego na zabieg.
  6. Moderna Clinique zastrzega sobie prawo do odmowy wykonania zabiegu i zatrzymania pełnej przedpłaconej kwoty, w przypadku gdy spóźnienie się Klienta przekroczy 15 (piętnaście) minut.
  7. Moderna Clinique zastrzega sobie prawo do uznania usługi za zrealizowaną w, jeżeli klient nie zgłosi się na planowaną wizytę, bez wcześniejszego jej odwołania.
  8. Za usługę zrealizowaną w sytuacji wskazanej w pkt. 7 powyżej, rozumie się zdjęcie zabiegu z pakietu, jeśli usługa wykonywana jest w serii oraz przekazanie na rzecz Moderna Clinique dokonanej przez Klienta przedpłaty.
  9. Nie dopuszcza się zmiany umówionego zabiegu przez Klienta na inny, bez uprzedniej zgody Moderna Clinique.
  10. Przed przystąpieniem do zabiegu Klient po uprzednim ustnym poinformowaniu oświadcza, iż:
  11. a) Znana jest mu celowość oraz możliwe efekty wykonania zabiegu.
  12. b) Wszelkie kwestie związane pośrednio lub bezpośrednio z przygotowaniem oraz zastosowaniem wybranego zabiegu zostały mu wyjaśnione, które to w pełni zrozumiał.
  13. c) Znane i zrozumiałe są dla niego wszelkie przeciwwskazania, możliwe skutki uboczne oraz efekty wykonania.
  14. d) Został poinformowany o charakterystyce wybranych zabiegów, zrozumiał, że są działaniami należytej staranności oraz jest świadomy, że przedmiotowe zabiegi nie gwarantują osiągnięcia pewnych i widocznych rezultatów
  15. e) Nie będzie żądał zwrotu ceny za zabieg w przypadku, gdy wybrany zabieg nie przyniesie zamierzonego rezultatu.
  16. f) Przed przystąpieniem do korzystania z usług Moderna Clinique uwzględnił swój stan zdrowia i nie przystąpi do zabiegu, jeżeli ze względu na stan zdrowia, zabieg mógłby mieć negatywny wpływ na jego życie, zdrowie, komfort fizyczny lub psychiczny.
  17. g) Nie jest w ciąży, w okresie połogu lub karmienia, nie zażywa leków, nie używa jakichkolwiek innych substancji ani też nie posiada schorzeń, które są przeciwwskazaniem dla danego zabiegu.
  18. h) Dokonał świadomej decyzji o wyborze najodpowiedniejszego zabiegu z uwzględnieniem jego aktualnego stanu zdrowia oraz dostępnych środków medycznych i technicznych.
  19. i) Wyraża zgodę na zmodyfikowanie sposobu wykonania zabiegu lub odstąpienie od niego, w przypadku, gdy dalsze jego kontynuowanie zgodnie z przewidzianą procedurą może zagrażać jego życiu lub zdrowiu.
  20. Po przeprowadzeniu zabiegu, personel Moderna Clinique poleca Klientowi preparaty do pielęgnacji domowej, mające na celu zwiększenie lub wydłużenie planowanego efektu danej usługi.
  21. Preparaty do pielęgnacji domowej Klient może zakupić bezpośrednio w placówce po wykonaniu zabiegu.

IV. Dokumentacja

  1. Ze względów zdrowotnych, Klient umówiony na zabieg podczas pierwszej wizyty proszony jest o wypełnienie Karty Klienta z Oświadczeniem Klienta o stanie zdrowia.
  2. Moderna Clinique zastrzega sobie prawo do odmowy wykonania zabiegu bez uprzedniego wypełnienia i podpisania formularzy wymienionych w pkt. 1 powyżej
  3. Odpowiedzialność za prawidłowość i prawdziwość informacji wpisanych na wszystkich formularzach Moderna Clinique ponosi wyłącznie Klient.
  4. Moderna Clinique może odmówić wykonania zabiegu, jeżeli w ocenie personelu Kliniki stan zdrowia Klienta sprzeciwia się przeprowadzeniu zabiegu, a także z innych uzasadnionych przyczyn.
  5. Roszczenie o wykonanie zabiegu Klientowi nie przysługuje

V. Zasady udostępniania dokumentacji Klienta

  1. Dokumentacja Klienta jest własnością Moderna Clinique.
  2. Pacjent ma prawo dostępu do dokumentacji dotyczącej jego stanu zdrowia oraz udzielonych mu świadczeń.
  3. Moderna Clinique udostępnia dokumentację medyczną:
  4. a) Klientowi lub jego przedstawicielowi ustawowemu bądź osobie upoważnionej pisemnie przez Klienta.
  5. b) Podmiotom uprawnionym do dostępu do dokumentacji Klienta na mocy odpowiednich przepisów prawa.
  6. Dokumentacja medyczna jest udostępniana:
  7. a) Do wglądu w placówce Moderna Clinique.
  8. b) Poprzez sporządzenie jej wyciągów, odpisów lub kopii.

VI. Promocje i płatności

  1. Płatność za usługi będące w ofercie Moderna Clinique regulowana jest za pomocą gotówki, karty kredytowej lub debetowej.
  2. Moderna Clinique posiada prawo do uwzględnienia na rzecz Klienta rabatów, zniżek, promocji, voucherów oraz usług gratisowych w sytuacji, gdy Klient podczas rezerwacji terminu poinformował o swoim uprawnieniu oraz podał niezbędne dane do jego weryfikacji, w tym w szczególności numer lub kod bonu.

VII. Warunki korzystania z voucherów

  1. Vouchery mogą zostać zakupione bezpośrednio w Moderna Clinique bądź wysłane na adres Klienta po otrzymanej przedpłacie na konto bankowe Kliniki.
  2. Vouchery obowiązują wyłącznie do Kliniki, w której zostały zakupione.
  3. Vouchery mają ważność 3 miesiące, chyba że data na voucherze stanowi inaczej.
  4. Vouchery mogą zostać wystawione zarówno na dowolną kwotę jak i zabieg dostępny w cenniku usług konkretnej Moderna Clinique.
  5. Vouchery okazjonalne mogą mieć inną szatę graficzną od standardowego formatu, a wybór należy wyłącznie do Klienta, który voucher wykupi.
  6. Voucher imienny można przekazać innej osobie informując o tym fakcie Klinikę przed zaplanowaniem wizyty.
  7. Wizytę z wykorzystaniem vouchera należy umawiać maksymalnie dwa tygodnie przed zakończeniem jego daty ważności.
  8. W przypadku zakończenia daty ważności – voucher traci ważność.
  9. W przypadku, gdy voucher straci ważność w ciągu kilku najbliższych dni, a możliwe proponowane terminy nie odpowiadają Klientowi na zapisanie się na wizytę, istnieje możliwość:
  10. a) przedłużenia vouchera do końca tygodnia roboczego, w którym voucher traci ważność, zachowując prawo do wykorzystania całej kwoty vouchera, jeżeli klient może zapisać się na wizytę w danym tygodniu.
  11. b) przedłużenia vouchera do końca kolejnego tygodnia, przy czym voucher zachowuje jedynie 50% swojej wartości.

VIII. Prawa i obowiązki Klienta

  1. W czasie korzystania z usług będących w ofercie Moderna Clinique, Klient ma prawo do:
  2. a) poszanowania godności oraz uprzejmego traktowania przez personel Moderna Clinique.
  3. b) zachowania w tajemnicy przez personel Moderna Clinique danych Klienta dotyczących w szczególności stanu zdrowia, przeprowadzonych zabiegów i ich przebiegu.
  4. c) świadczenia usług przez personel o odpowiednich kwalifikacjach, zgodnie z wymaganiami pracy medycznej.
  5. d) wyrażania zgody na udzielenie określonych świadczeń zdrowotnych lub ich odmowy po uzyskaniu informacji o proponowanych metodach.
  6. Do obowiązków klienta należy:
  7. a) przestrzeganie Regulaminu wykonywania zabiegów w Moderna Clinique.
  8. b) poszanowanie godności i uprzejmego traktowania personelu Moderna Clinique oraz innych Klientów w/w Kliniki.
  9. c) przestrzeganie zasad higieny osobistej.
  10. d) posiadanie ważnych dokumentów pozwalających zidentyfikować osobowość.
  11. e) przestrzeganie zasad bezpieczeństwa.
  12. f) przestrzeganie zakazu palenia tytoniu, spożywania alkoholu na terenie placówki Moderna Clinique oraz używanie innych substancji w wyniku których mogłoby dojść do zagrożenia zdrowia lub życia Klienta w związku z zabiegami, ryzyka jakichkolwiek powikłań podczas i po zabiegu.
  13. g) przestrzeganie zaleceń personelu Moderna Clinique.
  14. Klient, którego prawa zostały naruszone w trakcie korzystania z usług w Moderna Clinique ma prawo do złożenia pisemnej skargi do Właściciela Moderna Clinique.

IX. Reklamacje

  1. Reklamacje dotyczące realizacji usługi mogą być składane pod rygorem nieważności wyłącznie w formie pisemnej, listem poleconym na adres Moderna Clinique najpóźniej w terminie 14 dni roboczych od daty zakończenia zabiegu.
  2. Reklamacje będą rozpatrywane w terminie 14 dni roboczych od daty wpłynięcia reklamacji.
  3. Klienci zgłaszający reklamację będą informowani o decyzji w formie pisemnej.

X. Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych

Na podst. art. 6 ust. 1, pkt b, d i f, art. 7 i art. 13 OGÓLNEGO ROZPORZĄDZENIA PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy że:

  1. Administratorem Państwa danych osobowych jest Moderna Clinique.
  2. Dane osobowe są zbierane i przetwarzane przez Moderna Clinique w celach związanych z prowadzoną działalnością, w tym:
    • zapisania Klienta na usługę/wizytę, a gdy zajdzie taka konieczność odwołania zapisanego na wizytę Klienta, zmiany terminu i godziny zapisu na wizytę, potwierdzenia wizyty lub kontaktu w Klientem w celach związanych z działalnością salonu kosmetycznego,
    • wykonania samej usługi w salonie,
    • kontaktowania się z Klientem w związku z planowanymi do wykonania lub już wykonanymi usługami,
    • marketingu własnego salonu np. przesyłania informacji o promocjach i nowościach w zakresie usług wykonywanych w salonie oraz informacji związanych z działalnością salonu – drogą mailową (w tym w postaci newsletterów) lub sms’ami, w tym za pośrednictwem końcowych urządzeń mobilnych.
  3. Administrator nie podejmuje decyzji w sposób zautomatyzowany, w tym nie profiluje, o czym jest mowa w art. 22 RODO.
  4. Jednocześnie, jako Administrator Danych, informujemy iż kryterium ustalenia okresu przez jaki będą przechowywane i przetwarzane dane osobowe naszych Klientów jest indywidualna ocena Administratora Danych w kwestii czasu (terminu) kiedy ostatnio klient zawarł umowę o wykonanie usługi w salonie. Jeśli umowa o wykonanie kolejnej usługi w salonie nie została zawarta w ciągu 5 lat od ostatniej wykonanej w salonie usługi, dane osobowe mogą być usunięte przez Administratora. Państwa zgoda może zostać cofnięta w dowolnym momencie przez wysłanie wiadomości e-mail na adres mailowy: moderna.clinique@gmail.com
  5. Każda osoba, której dane osobowe są przetwarzane przez Administratora ma prawo do dostępu do danych osobowych jej dotyczących, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także do przenoszenia tych danych. Każda osoba, której dane osobowe są przetwarzane przez Administratora ma prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
  6. Podanie danych osobowych na podst. art. 6  ust. 1 pkt b i d i f (imię, nazwisko, telefon, e-mail), a w przypadku usług wymagających wypełnienia w salonie karty klienta i posiadających przeciwwskazania do ich wykonania – również informacji dot. zdrowia – na podst. art. 9, ust.2 pkt a, f i h, są warunkiem zawarcia umowy o wykonanie usługi w salonie. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do skorzystania z usług salonu.
  7. Ponadto informujemy, iż na podst. art. 6 ust. 1 pkt a i f RODO, Moderna Clinique rejestruje wizerunek osób wchodzących do salonu poprzez system monitoringu – kamer w celu zapewnienia bezpieczeństwa w salonie.

XI. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Regulamin wchodzi w życie z dniem 15.09.2020 r.
  2. Moderna Clinique nie ponosi odpowiedzialności za niedopuszczenie Klienta do wykonania wybranego zabiegu, w przypadku stwierdzenia przez fachowy personel medyczny Moderna Clinique przeciwwskazań do poddania Klienta takiemu zabiegowi.
  3. Niewykorzystanie zakupionego zabiegu lub pakietu zabiegów, zgodnie z terminem określonym w pkt. 11 § 2 niniejszego Regulaminu, jest równoznaczny z utratą ważności w/w i nie stanowi podstawy do wystąpienia jego posiadacza wobec Moderna Clinique z jakimikolwiek roszczeniami w tym zakresie.
  4. Każdy Klient przystępujący do zabiegu oświadcza, że zapoznał się z niniejszym Regulaminem i nie ma do niego żadnych zastrzeżeń.
  5. Klient ponosi odpowiedzialność prawną i finansową za ewentualne szkody wyrządzone na terenie Kliniki z jego winy.
  6. Palenie tytoniu, picie alkoholu i używanie jakichkolwiek środków odurzających na terenie Kliniki jest zabronione.
  7. W przypadku niestosownego zachowania Klienta na terenie Moderna Clinique lub rażącego naruszenia porządku czy przebiegu procesu udzielania świadczeń, personel ma prawo odmówić lub przerwać świadczenie usługi i poprosić o niezwłoczne opuszczenie terenu placówki. W trakcie takiej sytuacji Moderna Clinique ma prawo do natychmiastowego wypowiedzenia umowy o świadczenie usług i zatrzymania opłaty za usługę w pełnej wysokości, jako rekompensatę poniesionych strat i odszkodowanie z tytułu utraconych korzyści.
  8. Moderna Clinique zastrzega sobie prawo do dokonania modyfikacji postanowień Regulaminu, pod warunkiem, że wprowadzone zmiany nie naruszają praw nabytych przez Klientów w trakcie trwania oferty.
  9. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają odpowiednie przepisy kodeksu cywilnego.
2. DATA COLLECTED
DATA STORAGE LOCATION

We are Cyprus based company and operate web servers hosted in Germany. Our hosting provider Hetzner Online GmbH adheres to the EU/US “Privacy Shield”, ensuring that your data is securely stored and GDPR compliant. For more information on Hetzner Online GmbH privacy policy, please see here: Hetzner Data Privacy Policy.

REGISTRATION DATA

If you register on our website, we store your chosen username and your email address and any additional personal information added to your user profile. You can see, edit, or delete your personal information at any time (except changing your username). Website administrators can also see and edit this information.

PURCHASE DATA

To receive product support, you have to have one or more Envato/AncoraThemes purchase codes on our website. These purchase codes will be stored together with support expiration dates and your user data. This is required for us to provide you with downloads, product support and other customer services.

SUPPORT DATA

If you have registered on our website and have a valid support account, you can submit support tickets for assistance. Support form submissions are sent to our third party Ticksy ticketing system. Only the data you explicitly provided is sent, and you are asked for consent, each time you want to create a new support ticket. Ticksy adheres to the EU/US “Privacy Shield” and you can see their privacy policy here: Ticksy Privacy Policy.

COMMENTS

When you leave comments on the website we collect the data shown in the comments form, and also the IP address and browser user agent string to help spam detection.

CONTACT FORM

Information submitted through the contact form on our site is sent to our company email, hosted by Zoho. Zoho adheres to the EU/US “Privacy Shield” policy and you can find more information about this here: Zoho Privacy Policy.

These submissions are only kept for customer service purposes they are never used for marketing purposes or shared with third parties.

GOOGLE ANALYTICS

We use Google Analytics on our site for anonymous reporting of site usage. So, no personalized data is stored. If you would like to opt-out of Google Analytics monitoring your behavior on our website please use this link: Google Analytics Opt-out.

CASES FOR USING THE PERSONAL DATA

We use your personal information in the following cases:

  • Verification/identification of the user during website usage;
  • Providing Technical Assistance;
  • Sending updates to our users with important information to inform about news/changes;
  • Checking the accounts’ activity in order to prevent fraudulent transactions and ensure the security
  • over our customers’ personal information;
  • Customize the website to make your experience more personal and engaging;
  • Guarantee overall performance and administrative functions run smoothly.
3. EMBEDDED CONTENT

Pages on this site may include embedded content, like YouTube videos, for example. Embedded content from other websites behaves in the exact same way as if you visited the other website.

These websites may collect data about you, use cookies, embed additional third-party tracking, and monitor your interaction with that embedded content, including tracking your interaction with the embedded content if you have an account and are logged-in to that website. Below you can find a list of the services we use:

FACEBOOK

The Facebook page plugin is used to display our Facebook timeline on our site. Facebook has its own cookie and privacy policies over which we have no control. There is no installation of cookies from Facebook and your IP is not sent to a Facebook server until you consent to it. See their privacy policy here: Facebook Privacy Policy .

TWITTER

We use the Twitter API to display our tweets timeline on our site. Twitter has its own cookie and privacy policies over which we have no control. Your IP is not sent to a Twitter server until you consent to it. See their privacy policy here: Twitter Privacy Policy .

YOUTUBE

We use YouTube videos embedded on our site. YouTube has its own cookie and privacy policies over which we have no control. There is no installation of cookies from YouTube and your IP is not sent to a YouTube server until you consent to it. See their privacy policy here: YouTube Privacy Policy.

4. COOKIES

This site uses cookies – small text files that are placed on your machine to help the site provide a better user experience. In general, cookies are used to retain user preferences, store information for things like shopping carts, and provide anonymized tracking data to third party applications like Google Analytics. Cookies generally exist to make your browsing experience better. However, you may prefer to disable cookies on this site and on others. The most effective way to do this is to disable cookies in your browser. We suggest consulting the help section of your browser.

NECESSARY COOKIES (ALL SITE VISITORS)
  • cfduid: Is used for our CDN CloudFlare to identify individual clients behind a shared IP address and apply security settings on a per-client basis. See more information on privacy here: CloudFlare Privacy Policy.
  • PHPSESSID: To identify your unique session on the website.
NECESSARY COOKIES (ADDITIONAL FOR LOGGED IN CUSTOMERS)
  • wp-auth: Used by WordPress to authenticate logged-in visitors, password authentication and user verification.
  • wordpress_logged_in_{hash}: Used by WordPress to authenticate logged-in visitors, password authentication and user verification.
  • wordpress_test_cookie Used by WordPress to ensure cookies are working correctly.
  • wp-settings-[UID]: WordPress sets a few wp-settings-[UID] cookies. The number on the end is your individual user ID from the users database table. This is used to customize your view of admin interface, and possibly also the main site interface.
  • wp-settings-[UID]:WordPress also sets a few wp-settings-{time}-[UID] cookies. The number on the end is your individual user ID from the users database table. This is used to customize your view of admin interface, and possibly also the main site interface.
5. WHO HAS ACCESS TO YOUR DATA

If you are not a registered client for our site, there is no personal information we can retain or view regarding yourself.

If you are a client with a registered account, your personal information can be accessed by:

  • Our system administrators.
  • Our supporters when they (in order to provide support) need to get the information about the client accounts and access.
6. THIRD PARTY ACCESS TO YOUR DATA

We don’t share your data with third-parties in a way as to reveal any of your personal information like email, name, etc. The only exceptions to that rule are for partners we have to share limited data with in order to provide the services you expect from us. Please see below:

ENVATO PTY LTD

For the purpose of validating and getting your purchase information regarding licenses for our theme, we send your provided tokens and purchase keys to Envato Pty Ltd and use the response from their API to register your validated support data. See the Envato privacy policy here: Envato Privacy Policy.

TICKSY

Ticksy provides the support ticketing platform we use to handle support requests. The data they receive is limited to the data you explicitly provide and consent to being set when you create a support ticket. Ticksy adheres to the EU/US “Privacy Shield” and you can see their privacy policy here: Ticksy Privacy Policy.

7. HOW LONG WE RETAIN YOUR DATA

When you submit a support ticket or a comment, its metadata is retained until (if) you tell us to remove it. We use this data so that we can recognize you and approve your comments automatically instead of holding them for moderation.

If you register on our website, we also store the personal information you provide in your user profile. You can see, edit, or delete your personal information at any time (except changing your username). Website administrators can also see and edit that information.

8. SECURITY MEASURES

We use the SSL/HTTPS protocol throughout our site. This encrypts our user communications with the servers so that personal identifiable information is not captured/hijacked by third parties without authorization.

In case of a data breach, system administrators will immediately take all needed steps to ensure system integrity, will contact affected users and will attempt to reset passwords if needed.

9. YOUR DATA RIGHTS
GENERAL RIGHTS

If you have a registered account on this website or have left comments, you can request an exported file of the personal data we retain, including any additional data you have provided to us.


You can also request that we erase any of the personal data we have stored. This does not include any data we are obliged to keep for administrative, legal, or security purposes. In short, we cannot erase data that is vital to you being an active customer (i.e. basic account information like an email address).

If you wish that all of your data is erased, we will no longer be able to offer any support or other product-related services to you.

GDPR RIGHTS

Your privacy is critically important to us. Going forward with the GDPR we aim to support the GDPR standard. AncoraThemes permits residents of the European Union to use its Service. Therefore, it is the intent of AncoraThemes to comply with the European General Data Protection Regulation. For more details please see here: EU GDPR Information Portal.

10. THIRD PARTY WEBSITES

AncoraThemes may post links to third party websites on this website. These third party websites are not screened for privacy or security compliance by AncoraThemes, and you release us from any liability for the conduct of these third party websites.

All social media sharing links, either displayed as text links or social media icons do not connect you to any of the associated third parties, unless you explicitly click on them.

Please be aware that this Privacy Policy, and any other policies in place, in addition to any amendments, does not create rights enforceable by third parties or require disclosure of any personal information relating to members of the Service or Site. AncoraThemes bears no responsibility for the information collected or used by any advertiser or third party website. Please review the privacy policy and terms of service for each site you visit through third party links.

11. RELEASE OF YOUR DATA FOR LEGAL PURPOSES

At times it may become necessary or desirable to AncoraThemes, for legal purposes, to release your information in response to a request from a government agency or a private litigant. You agree that we may disclose your information to a third party where we believe, in good faith, that it is desirable to do so for the purposes of a civil action, criminal investigation, or other legal matter. In the event that we receive a subpoena affecting your privacy, we may elect to notify you to give you an opportunity to file a motion to quash the subpoena, or we may attempt to quash it ourselves, but we are not obligated to do either. We may also proactively report you, and release your information to, third parties where we believe that it is prudent to do so for legal reasons, such as our belief that you have engaged in fraudulent activities. You release us from any damages that may arise from or relate to the release of your information to a request from law enforcement agencies or private litigants.

Any passing on of personal data for legal purposes will only be done in compliance with laws of the country you reside in.

12. AMENDMENTS

We may amend this Privacy Policy from time to time. When we amend this Privacy Policy, we will update this page accordingly and require you to accept the amendments in order to be permitted to continue using our services.